Mama Moves

Wekelijkse groepslessen en vaste reeksen

Let's move together

PRE-Cardio & Pilates ~ Fit Mommy 2 be

Zwanger en sporten, tuurlijk gaat dat samen!

In deze sessies combineren we een actiever deel op maat van jouw lichaam (en babybuik) met core, ademhalings & pilatesoefeningen. We bewegen en trainen je spieren op een ontspannen manier terwijl je bewust bezig bent met je lichaam. Pilates en zwangerschap zijn een perfect match! Door de juiste oefeningen leer je je core versterken en je spieren verstevigen. Dit combineren we met focus op flexibiliteit en ontspanning. Allemaal op maat van jouw lichaam (en babybuik).

WEKELIJKS: op dinsdag om 20u35  @ Health in Progress met Tatjana of Younnah

Tweewekelijks ook op dinsdag om 19u25 met Younnah

Liever thuis aan de slag? Check dan onze online preggy box 


Schrijf je in!
POST-Pilates ~ Back to Basics (vaste reeks)

Net bevallen? In deze 5 weekse-reeks focussen we op het aansterken van het postnatale lichaam met focus op bekkenbodem, buik en billen. We combineren die focus met basis-pilatesoefeningen en alledaagse bewegingen. Deze lessen kan je enkel per reeks boeken.

In les 1 krijg je introductie en bewustwording van je lichaam en spieren. In de volgende lessen wordt de kennis omgezet in praktijk in combinatie met pilatesoefeningen. Een pérfecte aanvulling bij je postnatale kine-sessies. De laatste les maken we er een Mama baby Moves les van en doet je kleine spruit mee! (Uiteraard is je kleine spruit ook welkom in de andere lessen om mee te chillen op de mat.)

Aangezien er veel vraag was om de oefeningen thuis te kunnen herhalen, krijg je iedere les ook een 2e online les mee. Zo kan je ook makkelijk thuis je mat nog eens uitrollen. Verder krijg je infokaartjes met nog enkele oefeningen, tips.

Volgende reeks start 9 Februari @ Atelier PUUUR, 20 April @Health in Progress, 1 Juni @ Atelier PUUUR

Wil je graag op de hoogte zijn als er een nieuwe reeks start, stuur een mailtje naar info@mamamoves.be

Schrijf je in!
PRE-Yoga

Yoga tijdens de zwangerschap draait om ruimte creëren, zowel voor jou als voor je kleine wondertje.
Op een zachte manier versterken we ons lichaam met de gekende yogaposes, die hier en daar aangepast worden naar de noden van jouw lichaam en babybuik.

Daarnaast leggen we in elke les een grote focus op het ontspannen van het lichaam en gaan daar stretchen waar het zo’n deugd doet in jouw veranderende lichaam. Doorheen de lessen leer je jouw eigen lichaam steeds beter aanvoelen, zodat jij helemaal klaar bent om uiteindelijk die bevalling te gaan ervaren.

WEKELIJKS: op maandagen om 19u25 met yogi Evelien @ Atelier PUUUR


Schrijf je in!
POST - Cardio&Pilates - fit mommy 2 stay

Een actievere les, ideaal voor mama's die NA hun postnatale kine en/of onze Post Pilates Back to Basics graag nog samen verder hun core, kracht en uithouding opbouwen.
In deze sessies worden leuke cardio en kracht oefeningen gecombineerd met pilates-oefeningen met focus op je core, billen en bekkenbodem om deze verder aan te sterken.

WEKELIJKS: op donderdagen om 19u00 @ Health in Progress met Dominique

Te volgen vanaf na je postnatale kine en/of onze Post Pilates Back to Basics tot forever postpartum.

Schrijf je in
Mama Baby Moves

Sporten en quality time met je baby. Dat kan zeker! Je baby? Die doet gewoon mee!
Je baby vindt het namelijk geweldig om ‘mee te bewegen’. In deze sessies betrekken we je kleine spruit mee in de oefeningen en bevorderen zo ook de motorische ontwikkeling van jouw baby. Heerlijk samen bewegen! En de leuke oefeningen kan je zo later thuis herhalen.
Van 6 weken tot 1 jaar.(De gezondheid en het lichaam van mama en baby staan voor ons centraal. Daarom verwachten we dat je als mama reeds gestart bent met postnatale kine vooraleer je deelneemt aan deze sessies.)

De Mama Baby lessen gaan 2-wekelijks door afwisselend @Atelier PUUUR en @Health in Progress omstreeks 11u00:
Volgende lessen zijn alvast ingepland:
in Health In Progress: 23/02, 30/03, 25/05
in Atelier PUUUR: 9/03, 20/04, 29/06

In te schrijven via onze agenda





THEMA Lessen

Verscheidene thema lessen komen aan bod zoals een Mama Papa Baby Moves, een koppelzwangerschapsworkout, mindfull bevallen, duo with kid,... en nog veel meer 

Next up: 

Dinsdag 14 Februari: Valentijnszwangerschapsworkout samen met je partner @ Health in Progress 

Zondag 2 April: Mama Papa Baby Moves (Samen bewegen met het hele gezin (ideaal voor baby's van 6 weken tot 1 jaar) @ Atelier PUUUR 


In te schrijven via onze agenda. 

Mama Fit 2 stay - Op Maat

Zin om zwanger of na de postnatale reeks nog verder begeleid te worden met een begeleide vaste workout?
Of zwanger en nood aan 1 op1-begeleiding op maat?
Wel dan kan je terecht bij Health In Progress waar ze op maat een routine voor je opstellen en je persoonlijk verder begeleiden. Goed nieuws, dit kan met kine-beurten.
Meer info en contact hier.


Liever thuis aan de slag? Check dan onze online post en/of preggy boxen hier


PRIJZEN EN INFO

In de agenda werken we met 'punten' die worden toegekend aan je naam.
Wekelijkse lessen:
15 euro losse les (2 punten)
130 euro voor een beurtenkaart (20 punten)


(Online) Reeksen: 
4-weekse POST-reeks + mama baby moves: 11 punten

Enkele handige weetjes:

  • Uitschrijven kan kosteloos tot 12 uur voor aanvang van de les. Indien je niet kan komen, gelieve je steeds uit te schrijven, zo geef je de kans aan anderen op de wachtlijst om er toch bij te zijn.
  • Is de les volzet? Schrijf je in op de wachtlijst! Wanneer er iemand wegvalt, wordt je inschrijving automatisch bevestigd
  • Bij niet uitschrijven of te laat annuleren, wordt de les automatisch aangerekend. 

Mama Moves ONLINE BOXEN

Zin om Mama Moves als preggy of verse mama naar je living te halen?
Samen bewegen waar en wanneer je wil
Check dan zeker onze ONLINE boxen met verschillende workout video's
Wat hebben we in ons aanbod:
Mama PRE-Box
Mama POST-Box
Mama YOGA-Box

Ik heb interesse!
Top