Mama Moves

Wekelijkse groepslessen en vaste reeksen

Let's move together

PRE-Cardio & Pilates ~ Fit Mommy 2 be

Zwanger en sporten, tuurlijk gaat dat samen!

In deze sessies combineren we een actiever deel op maat van jouw lichaam (en babybuik) met core, ademhalings & pilatesoefeningen. We bewegen en trainen je spieren op een ontspannen manier terwijl je bewust bezig bent met je lichaam. Pilates en zwangerschap zijn een perfect match! Door de juiste oefeningen leer je je core versterken en je spieren verstevigen. Dit combineren we met focus op flexibiliteit en ontspanning. Allemaal op maat van jouw lichaam (en babybuik).

WEKELIJKS: op dinsdag om 20u30 bij Health in Progress

Liever thuis aan de slag? Check dan onze online preggy box 


Schrijf je in!
POST-Pilates ~ Back to Basics (vaste reeks)

Net bevallen? In deze 5 weekse-reeks focussen we op het aansterken van het postnatale lichaam met focus op bekkenbodem, buik en billen. We combineren die focus met basis-pilatesoefeningen en alledaagse bewegingen. Deze lessen kan je enkel per reeks boeken.

In les 1 krijg je korte theorie met kine Tessy samen met een introductie en bewustwording van je lichaam en spieren. In de volgende lessen wordt de kennis omgezet in praktijk in combinatie met pilatesoefeningen met pilates-instructrice Lynn. Een pérfecte aanvulling bij je postnatale kine-sessies. De laatste les maken we er een Mama baby Moves les van en doet je kleine spruit mee!

Volgende reeks: vrijdag 16/9, 23/9, 30/9, 7/10 + Mama Baby  Moves 14/10 @ Health In Progress

donderdag 27/10, 10/11, 17/11, 24/11 + Mama Baby Moves 8/12 @AtelierPUUUR

Wil je graag op de hoogte zijn als er een nieuwe reeks start, stuur een mailtje naar info@mamamoves.be

Schrijf je in!
PRE-Yoga

Yoga tijdens de zwangerschap draait om ruimte creëren, zowel voor jou als voor je kleine wondertje.
Op een zachte manier versterken we ons lichaam met de gekende yogaposes, die hier en daar aangepast worden naar de noden van jouw lichaam en babybuik.

Daarnaast leggen we in elke les een grote focus op het ontspannen van het lichaam en gaan daar stretchen waar het zo’n deugd doet in jouw veranderende lichaam. Doorheen de lessen leer je jouw eigen lichaam steeds beter aanvoelen, zodat jij helemaal klaar bent om uiteindelijk die bevalling te gaan ervaren.

WEKELIJKS: op donderdag om 19u00 bij Atelier PUUUR met Lieselot

Liever thuis aan de slag? dan hebben we een online Yoga en Relax box van Kaatje. De ideale voorbereiding op je bevalling

Schrijf je in!
Mama Baby Moves

Sporten en quality time met je baby. Dat kan zeker! Je baby? Die doet gewoon mee!
Je baby vindt het namelijk geweldig om ‘mee te bewegen’. In deze sessies betrekken we je kleine spruit mee in de oefeningen en bevorderen zo ook de motorische ontwikkeling van jouw baby. Heerlijk samen bewegen! En de leuke oefeningen kan je zo later thuis herhalen.
Van 6 weken tot 1 jaar.

(De gezondheid en het lichaam van mama en baby staan voor ons centraal. Daarom verwachten we dat je als mama reeds gestart bent met postnatale kine vooraleer je deelneemt aan deze sessies.)

Volgende lessen (telkens omstreeks 11u) in te schrijven via de agenda:
donderdag 22 september @AtelierPUUUR
vrijdag 14 oktober @Health in Progress
zondag 20 november @AtelierPUUUR
donderdag 8 december @AtelierPUUUR



Schrijf je in!
(PRE-) Pilates & Flow

Zwanger en graag nog wat extra beweging en ontspanning?
In deze sessies focussen we op een combinatie van pilatesoefeningen en ontspannende bewegingen voor onze mommies to be.
Met fijne bewegingen, houdingen en pilatesoefeningen leer je je core versterken en je spieren verstevigen. Dit combineren we met focus op flexibiliteit en ontspanning. Allemaal op maat van jouw lichaam (en babybuik).

Deze lessen worden sporadisch gegeven, meestal eens ter vervanging van een yogales. Te checken in de agenda:)


Mama Papa Baby Moves

En nog extra quality time voor het hele gezin! Een leuke duo-workout met je partner (of je mama of meter?) en baby! Niet alleen wordt aan jullie lichaam gewerkt, ook jullie band wordt sterker. Van 6 weken tot 1 jaar.

(De gezondheid en het lichaam van mama en baby staan voor ons centraal. Daarom verwachten we dat je als mama reeds gestart bent met postnatale kine vooraleer je deelneemt aan deze sessies.)

Voorlopig niet gepland, maar wil je graag op de hoogte blijven van een nieuwe datum, stuur een mailtje naar info@mamamoves.be

Mama Fit 2 stay - Op Maat

Zin om na de postnatale reeks nog verder begeleid te worden met een begeleide vaste workout?
Of zwanger en nood aan 1 op1-begeleiding op maat?
Wel dan kan je terecht bij Health In Progress waar we op maat een routine voor je opstellen en je persoonlijk verder begeleiden. Goed nieuws, dit kan met kine-beurten.
Meer info en contact hier.
Liever thuis aan de slag? Check dan onze online post en/of preggy boxen

Vragen of interesse? Mail ons naar info@mamamoves.be


PRIJZEN EN INFO

In de agenda werken we met 'punten' die worden toegekend aan je naam.
Wekelijkse lessen:
15 euro losse les (2 punten)
130 euro voor een beurtenkaart (20 punten)


(Online) Reeksen: 
4-weekse POST-reeks + mama baby moves: 11 punten

Enkele handige weetjes:

  • Uitschrijven kan kosteloos tot 12 uur voor aanvang van de les. Indien je niet kan komen, gelieve je steeds uit te schrijven, zo geef je de kans aan anderen om er toch bij te zijn.
  • Is de les volzet? Schrijf je in op de wachtlijst! Wanneer er iemand wegvalt, wordt je inschrijving automatisch bevestigd
  • Bij niet uitschrijven of te laat annuleren, wordt de les automatisch aangerekend

Mama Moves ONLINE BOXEN

Zin om Mama Moves als preggy of verse mama naar je living te halen?
Samen bewegen waar en wanneer je wil
Check dan zeker onze ONLINE boxen met verschillende workout video's
Wat hebben we in ons aanbod:
Mama PRE-Box
Mama POST-Box
Mama YOGA-Box

Ik heb interesse!
Top